no 34 - Premiär

Igår var det opening night på Dansforum! Min teatergrupp hade premiär på pjäsen Jaktscener från Nedre Bayern av Martin Sperr som vi har repeterat under hösten.
Halv fyra hade vi genrep inför skolan och det gick jättebra! Våra kära klassvänner fällde till och med några tårar och då kände man att man hade gjort sitt jobb rätt!
Klockan åtta var det då dags för den stora premiären och även fast mycket energi hade gått åt till genrepet så blev den riktiga föreställningen snäppet vassare. Jag var jättenöjd och det kändes så himla gött att få så mycket positiv kritik som vi alla fick, nu när vi äntligen fick spela vår historia för publik.
Kvällen bjöd sedan på champagnemingel med regissören Helen och sedan en mycket kul kväll på Min Bror och Jag med ett litet gäng festglada Pas 3:are. Jag och Julia är ett så underbart festteam!
Jag kom hem klockan 4 så nu har jag gjort det för detta året. Det händer ju inte så ofta :)
Ikväll blir det föreställning igen och även imorgon. Imorgon kommer las familias och sen åker jag med dem till Halmstad för att sedan åka vidare till Malmö på måndagmorgon. Whiwhi! Callback till Highschool musical.
Ciao.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback