no 36 - Sportlovet hägrar

Imorgon får jag sportlov! Whiiiiii :)
Vet inte riktigt vad jag ska göra men det ska nog lösa sig. På söndag är det audition i alla fall och så även söndagen i nästa vecka. Har äntligen fått svar från Cabaret Lorensberg och jag får komma på deras audition. Tack! Har dock inte fått nåt svar från Wallmans vilket känns lite snopet...menmen! Sånt är livet.
Kanske blir det en resa till Kristinehamn för att hälsa på Ida, det hade varit kul!

Idag slutade vi vid lunch så styrelsen tog en fika på EH. Åsa var med också, grejt! Sen blev det shopping på stan (för vilka pengar då kan man undra?!). Först hittade jag ett par svarta ballerinaskor, väldigt enkla och bra, på Wedins för 149 kr och jag var bara tvungen att slå till! Sen var vi bland annat på Stadium där jag hittade ett superfint träningslinne/klänning som jag blev helt kär i! Knallrosa och helt perfekt till dansaudition :) Detta kostade dock alldeles för mycket så jag får låna från mina jobbpengar. Men ibland måste man.

Måste bara skriva lite om mina fantastiska klasskompisar, även kallad Styrelsen.
Julia - en 23-åring från Karlstad med en underbar förmåga att ge goda råd och precis den pepping man behöver. När jag är på besök hos Julia så blir det ofta ett parti Yatzy, ett underskattat spel!
Kajsa - en 86:a (bra årgång har jag hört) från Norrköping med världens goaste humor. Hon har en förkärlek till bröd som man inte finner på flera mils avstånd och det är väldigt charmigt :)
Jeil - en 24-åring från Hjältevad i Småland som inte är det minsta snål ;) Vi brukar fira Klyftpotatisens dag och ha myskvällar i bäddsoffan med glass och Friends. Hon är mästare på att mysa. 

image54

Vi i styrelsen brukar ha våra möten på Espresso House på Vasagatan och de är väldigt seriösa. Jag vet inte hur jag skulle klarat mig på PAS utan dessa tjejer. De är guld värda!

Nu ska jag diska.
Ciao.

Kommentarer
Postat av: nenze

OM den rosa träningsklänningen är av märket NIKE så kan vi vara twins i sommar=) Ha ett supert lov little fellow! jag ær i strawtown øver helgen om du skulel ha vægarna førbi. lycka till på auditions!!

Postat av: Julia

I love you! (dock kan man diskutera hur bra det där kortet är ;))

2008-02-08 @ 20:21:11
Postat av: nenze

How's tessie!? getting back to ordinary school-life again? I long for you. good news is that Nenze is going to spend the whole easterholidays in Halmstad,which means LOTS of time for us to hook up=)

2008-02-21 @ 10:31:13
URL: http://nenze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback