no 35 - Äntligen HELG

Äntligen en helg utan skola!
Inte för att jag inte har gillat att repa teater och gå på auditions men det är ändå gött med en ledig helg. Jag ska fira min genom att åka hem till Strawtown och kolla på revy. Yeah! Kändes kanske lite mer motiverat när jag bokade biljett i december, men det ska ändå bli kul att se även om det hade varit skönt att bara vara här och slappa.

Fick mail från Highschool Musical idag där de tackade för min insats i måndags men att de tyvärr inte hade valt mig till denna produktionen. Jättetråkigt verkligen eftersom jag gick så långt men det är ju såhär det kommer att vara. Nästa gång är det min tur att bli vald. Fick dock ett glatt besked mitt i all denna misär (hihi). Jag ska få göra audition till Spring Awakening nästa helg! Jätteroligt verkligen. Denna relativt nyskrivna musikal börjar bli en ny favorit för mig så det ska bli kul att vara en av dem som slåss om platserna. Så nu blir det till att leta låtar igen.

Nu är det verkligen dags att sova.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback