no 30 - Nenze returns!

image48

Helgen som gick var en av de bästa på länge! Fredagens Pop & Rock föreställning gick som på räls och avslutades med en fika på Condeco. I lördags fick jag besök av 12 nära och kära som hejade på mig i publiken och det kändes så himla skönt! Tack alla ni som var där. Föreställningen blev succé och jag tror att hela klassen kände sig väldigt stolta över vad vi åstadkommit.
När vi riggat ner allting blev det pizza och vin och massa dans. Min kära bästis Nenze som kommit hit från sitt nya hem Oslo förgyllde min kväll och även söndagen då vi gick promenad, bakade kladdis och svängde på stan innan hon åkte tillbaka. Miss you already darlin´!
Imorgon är det dags för uppsjungning, jihaaa!
Lov lov lov. Helgen kan inte komma tidigt nog...
image49

Kommentarer
Postat av: You bestfriend Nenze.

Det ær JAG som ska tacka før en helt underbar helg. Vi behøvde den=) så længe sen det bara var du och jag och galenskaper=) I like that!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback