no 28 - autumn in tessieland

Höst höst höst i luften. Gårdagen var en helt underbar dag för att bara strosa runt på stan. Strålande sol och gulnande löv, wheiii :) Jag hade som vanligt bara tänkt gå en runda och endast köpa Peter Jöbacks nya skiva men när jag väl var framme vid skivaffären hade Tessie en påse med två nya pockeböcker och tre toppar från Monki...ajajaj. Men i dessa überstressade tider inbillar jag mig att man måste peppa sig själv med olika saker.......??
Ikväll blir det första repet men bandet inför Pop & Rock 2007 och det ska bli mucho spännande! Kommer med säkerhet bli en intensiv vecka med allt från klänningssömnad till bärande av podier från olika håll till ljudriggning. Vem utsåg mig till en medlem av ljudansvarigsgruppen??? Jag kan ju knappt sjunga i en mick...haha.
Var huslig i morse och bakade scones till min ensamma frukost och nu ska jag fortsätta husligandet med att tvätta........jihaa.
 Sänder tankar till mina utflugna vänner runt om i världen. Saknar er som mest just nu.
Ciao.


Kommentarer
Postat av: nenze

Hej min pärla! nu har jag fått jobb här och detinnebär lediga helger alltid=) så jag vill ha showbiljetter=)!!!!!maila datum och pris så fixar vi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback