no 16 - time with my favourites

image5image4


jag ska VERKLIGEN göra ett försök nu. jag vill ju blogga och lägga upp fina bilder på vad jag gör hela långa sommarlovet. nu har jag ju kamera med =)

idag ringde söta nenze och ville äta lunch på stan. OKEJ sa jag. nudlar i solens sken blev det och en fin bild på storgatan =) en glass med smak av chokladboll och kokos var ju inte helt fel det heller =)
en promenad med robbie och lite frisbeekastande i skogen blev det också innan det bar av hemåt igen.

imorgon blir det sleepoverparty hos nenze med sconesfrukost på onsdag morgon. the summer is getting along very nice!

Kommentarer
Postat av: nenze

Wow, vilka skönheter på storgatan. bilden belv really goood=) nu skaj ag köpa ost och marmelad till sconesen. ciao bella!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback