no 22 - Nenze's birthday

image26

I måndags den 16 juli fyllde Nenze 21 och detta firades med härligt mys i trädgården med hallonpaj och blåbärspaj och massa geisha :) Jaa, nu är hon lika gammal som jag minsann!

Annars har den gångna veckan bjudit på lite blandat. Jag och Robin har haft filmkväll och såh en mycket bra film, Stranger than fiction. Ett hett tips! Jag lykades hålla mig vaken nästan hela tiden :P
En utekväll på caféet med Mary stardust har också avnjutits, allsångskväll i Bygget, jobb, lite lite shopping (den rosa sjalen på bilden, Indiska 49 kr), body balance på TK och telefonprat med Häxan och Trollet :):):)

Imorgon blir det ett besök på Halmstads Marinfestival och sen blir det nog en hel del planering inför min och Julias roadtrip till Öland där vi ska hälsa på vår kära klasskompis Jenny. Det ska bli så himlans kul att träffa er mina vänner, jag fattar nog inte hur mycket jag saknar er! Hjärta till er :) Hoppas bara att bilen håller hela vägen...

Det enda jag skulle vilja ha just nu är ett par dar när både jag och solen är ute samtidigt!

Kommentarer
Postat av: nenze

WOW, där är ju vi!

Postat av: Prinsen

bajsöland ;)

2007-07-23 @ 20:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback