no 8 - Visiting Loppan

Snön ligger kvar över Göteborg som ett ganska så vitt täcke. Man får hålla i sig om man vill slippa att slå svanskotan på vägen till skolan.
Nytt på skolfronten är att jag har fått ett steppsolo! Det är kul. Annars, same shit different day.
Imorgon ska jag till Halmstad för att på lördag morgon åka till Helsingborg och hälsa på min vän Josefine som går på Sundsgården där. Ska bli wonderful med lite vänskap. Jag har saknat henne.
På posten idag kom det en skiva från Nenze :) Jag älskar att få brev.
Måste verkligen börja packa nu men det är så tråkigt. Jag är inte bra på att varken packa eller packa upp. Jobbigt, jobbigt.
Näe, nu måste jag!
 


Kommentarer
Postat av: annie

oh ett steppsolo va roligt!! va tråkigt det är att man aldrig kan se nånting du gör längre :/ eheh, det var väl längesen man kunde det iofs, men den sista våren där kunde jag se massor jue! samma med josefine. uhuhu får aldrig höra henne sjunga längre!! :C superboring. men ah. ni får bli dunderkända så ni kan turnera dit jag bor hahaha. eller så kan jag åka för att kolla på er, det kanske också går :P hihi. men, åh hoppas ni får jättefint när ni träffas! hälsa henne ifall du hinner läsa det här innan du åker ^^ hihi. kramkram sötpajjjjjj

Postat av: nena

goooooding! hoppas helgen var underbar och att du fått massa ny energi till en ny vecka. SThlm var fantastiskt och vi måste dit nångång tillsammans. men hej, ca 7000 har jag gjort av med. SHIT!

2007-01-29 @ 10:09:26
URL: http://nenze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback