no 7 - snow

Jaha, då har det äntligen blivit vinter. En månad i efterskott men vi ska väl vara glada att den kom över huvudtaget? Här i Göteborg blir det mest slask och blöta skor tyvärr så jag hoppas att vintern blir kortvarig och att det blir VÅR så snart som möjligt!

Igår var det lördagsshopping på schemat. Gjorde mycket fina inköp. Svarta byxor och svart blus från Vero Moda, very beautiful! Dessutom köpte jag silverfärgad koppartråd så nu ska Terese minsann komma igång med skapandet och göra många fina smycken ur den fina boken 'Smycken du kan göra själv' som jag fick av mamma i julklapp. Jajjemen!

Idag blir det nog promenad i snöslasket och kanske några avsnitt av Vänner ikväll.

Kommentarer
Postat av: Helena

I want to go shopping tooooooo!=) Täntke besöka lilla zarabutiken i sthlm. yeah! nje morgonträning på tk nu! antar att halva hbk är där så jag får skämmas över min minimala styrka, but still. I need the excersise! PUSS lovely!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback