no 6 - Lugn start och kladdkaka

I love teknikens under. Igår fick jag två sms från skolan (hi tech eller vad?). Det ena sa att jag inte skulle ha nån jazz och det andra att jag inte skulle ha modernt vilket betydde att jag började 13.15 idag. Go start på veckan =)
Efter skolan gick jag med Jenny till Netto och köpte ruccolasallad, morötter, grapefrukt och skinka. Sjukt billigt. Men nu har jag bara 20 kr kvar på kontot. Som tur är så får jag pengar på onsdag, thank goodness, så på torsdag när Nenze kommer och hälsar på har jag i alla fall råd att ta en fika. Gött.

Ikväll kollar jag på Vänner, lagar kladdkaka och är glad för att Nikki ska flytta hit. Till hösten i och för sig men tiden går snabbt... =)

Nej, dags att avnjuta en bit kaka i soffan/sängen. Jag är sockerberoende.

Kommentarer
Postat av: nenaaaaaa

TAck för idag sweetie!!!!! WONDEERFUL!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback