no 6 - Blåst

Hahaha, jag tar tillbaka mina arga kommentarer om att gå i skolan på helgen. Gårdagens invigingsfest var askul! Kan ha berott på att ingen hade några som helst förväntningar på att det skulle bli kul men den största anledningen var nog den FRIA BAREN. Så mycket öl/vin man ville! Hahahahaha. Som de fattiga studenter vi är får man ju passa på när det är gratis! :) Kort sagt en go kväll.

Idag blev det ingen utflykt tyvärr. Blåsvädret avblåste (hahaha) de planerna. Har knappt varit utanför hemmet. Har köpt mjölk i den nyfunna livsmedelsbutiken som ligger i huset jämte mitt. Men längre än så har jag inte varit idag.

Ikväll blir det nog bara TV, te och yoggi. Jag är supertrött. I morgon ska vi ha modernt. Aj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback