no 5 - Äntligen helg

Jag upprepar vad jag hörde i omklädningsrummet igår:
- Vi klarade första veckan! Nu kommer det bara rulla på...

Man kan ju hoppas det! Lärarna uppskattar i alla fall vår 'enorma' energi som för tillfället besöker vår klass :) Undrar just hur länge den håller i sig. Hade glömt hur frustrerande det är att alltid ha ont i kroppen och alltid vara trött.
Dessutom ska man tvingas vara i skolan på helgen! Invigningen är idag och jag har redan varit där på Öppet hus och sjungit med kören. Man kan ju säga såhär: - Kallas det inte finkultur när de som är på scen är fler än de i publiken?
Hoppas på fler besökare ikväll när vi återigen gör ett bejublat framträdande........höhö

Jag tackar väderguden för att han/hon har gett oss en dag med sol! Hoppas det håller i sig till imorgon för då ska jag minsann åka ut till Saltholmen och ha picknick! Hoppas hoppas hoppas.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min wonderwall! Håll ut! PÅ torsdag kommer jag och Eva till gbg för shopping och en fika med dig förhoppningsvis!!! Puss, I digg you=)

2007-01-13 @ 22:53:23
Postat av: Nena

det var jag om du missade det=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback