no 4 - back to business

dancing tessie/foto:gustav


Det behövdes verkligen bara en lektion för att att skulle kännas som vanligt.
Yes, i måndags började allvaret igen med att jag kom tillbaka till skolan. Performing Arts School. Dans, sång och teaterundervisning dagarna i ända för att så småningom bli artist. Som vanligt känns det extra mycket i kroppen i början så just nu gör det ont! Dessutom så sitter min förkylning kvar och det gör ju inte saken mycket bättre. Tydligen ska vi ha invigning för nya skolan på lördag och tydligen ska vi på yreksskolan underhålla. Ja men vad kul att man får veta saker i tid. Så nu vet jag vad jag ska göra i helgen :/ Dock är det bra att jag har nåt att göra eftersom jag äger ca 45 kr i dagsläget. Hoppas CSN är snabba för en gångs skull.


Jag trodde verkligen inte att det kunde regna så här mycket. I Göteborg har det regnat konstant i typ 3 månader. Lite trött blir man. Dock köpte jag ju en superbra regnponcho på Ge-kås som kommer komma väl till pass nu!

Näe, nu måste jag äta lite mackor så min huvudvärkstablett kan verka. Har så himla ont i huvudet.


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig min pärla.!!!!

2007-01-11 @ 14:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback