no 3 - En vän med en bil

Igår var det meningen att Tessie och Nenze skulle dansa. Så blev det inte. Men det var ganska skoj ändå. Såhär var det.
VI laddade upp med en bowlingmatch mot några vänner som dock avslutades med att jag förlorade (grrrr) men förutom det var de skoj =) Sen tog vi oss ut i regnet för att stå i kön in till Mårtensson, där vi efter en timmes väntan fortfarande stog längst bak. Vi gav upp och begav oss till B&b istället. Där var det varmt så fötterna tinade. Och när livebandet som påminnde mycket om Frans Ferdinand äntligen var klara så spelades det faktiskt ganska bra musik. Jatack.



Idag har jag och Ida tagit en fika på Espresso House som för mig innebar en kaffe med mjölk. Det billigaste som fanns. Jag äger nämligen ca 150 kr just nu. Hurra. Sen åkte vi till Willy's på Flygstaden och handlade. Mycket lärorikt att vara med Ida och storhandla. Fick många nya infallsvinklar. Sen hängde jag i hennes superfina lägenhet ett tag innan jag åkte hem och åt tacos med la familia. Ikväll blir det packning för morgondagens återresa till Göteborg. Det ska faktiskt bli skönt att komma 'hem'. 

Kommentarer
Postat av: annie

hej haha va roligt att du har en blogg hihi nawh. jag har med en fast jag skriver aldrig i den, öh, jag skriver ju på lunarstorm, skunk och bilddagboken (fast där med bilder, men. ah. dagbok som dagbok), så jag känner att det kanske kan förlåtas. tss.

gillar du inte franz ferdinand? inte för att jag älskar dom precis haha men när vi såg de på arvika var det härligt att dansa galet mkt till!

va fin bilden verkar som du har som en såndär liten bild här haha kan inte jag få den? :) förresten bor en jättefin tjej i göteborg en ylva som jag blev lite kär i nu på råm haha min vana trogen liksom :D du borde bli vän med henne hon var så snygg och smart! fältbiologer alltså. wow.

pusskramgulledu!

Postat av: Nena!

Hej vännen! haha, ja vilken lördag. men bowlinen var askul, synd bara att mårtensson vänt sig emot oss=)! haha, det är nästan komiskt. som om de inte vill ha oss där längre! attans med justin, jag blev också sugen när du påminde mig ju! hör av mig imorrn det belv sent nu efetr jobbet. PUSS vännen!

2007-01-07 @ 23:42:30
URL: http://nenze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback