no 1 - Tessie and the blogg

winter on the beach
Here it comes. Tessies första riktiga blogg. Svag för grupptrycket som jag är så krävdes det inte mycket övertalning från nenzes sida för att jag skulle starta en egen blogg. ' gör det så jag kan få veta vad som händer' lät det, och vad gör man inte för en vän i nöd?
Än så länge finns det inget speciellt tema över min sida, men vem vet, det kanske kommer växa fram? Antagligen kommer den mest innehålla reflektioner över vad som händer i mitt liv: skola, vänner, familj etc. Men som sagt, jag vet inte, så den som följer med får se.

Time to say goodnight, imorgon blir det roadtrip till Ge-kås. Early in the morning.
Ciao.

Kommentarer
Postat av: Helenaaaaaaaaaa

YEAH! haha, lät som om jag helt och hållet TVINGAT dig till denna sida=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback