no 9 - seg vecka med roligt slut

Blev just klar med inlägget men råkade på något mystiskt sätt radera allt.......hurra!!!
Sammanfattningsvis kan jag väl säga att det har varit en känslosamt tung vecka men att det är under kontroll och att igår var jag på trevlig inflyttningsfest hos Maria i Mölndal.
Imorgon är det dags för ett besök hos naprapat Johan igen. Jäkla rygg och nacke som inte vill må bra. Sen föreläsning om kost. Finally.
Tisdag: Teaterredovisning.
Till helgen kommer Ida och Emmy och ska bo här. Får se hur jag gör med tanke på att det är dags för sportlov för min del då. Är väldigt sugen på att besöka IKEA. Nåväl.

Det jag vill ha mest just nu är VÅR. Tack för igår när man fick en föraning om vad som förhoppningsvis kommer. Sol sol sol. Älskar vår i Göteborg. Och Salem Al Fakir.

Nu är det dags att tvätta :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback