no 12 - sjukdom och rastlöshet

Det hann gå tre dagar efter lovet innan jag blev sjuk. I torsdags vaknade jag med feber, förkylning och halsont. Hurra. Inte direkt världens bästa timing eftersom den stundande helgen skulle bjuda på 20 års fest och musikalbesök. Jag låg i sängen hela torsdag och åkte hem till Halmstad på fredagen för att gratta Josefine på hennes födelsedag. I efterhand förstår jag att jag borde stannat i Göteborg och legat i sängen hela fredagen också men det kändes inte så just då. I lördags åkte jag med mamma och pappa till Göteborg igen och på eftermiddagen såg vi Cabaret på Rondo. Började bra eftersom vi fick flytta till jättebra platser precis framme vid scenen så jag var typ 20 cm från Peter Jöback som jag nu älskar ännu mer än vad jag gjorde innan lördagen. Han och hela föreställningen var helt underbar men med en fruktansvärt tragiskt slut som såklart gjorde så att jag började gråta. Jag är så känslofull...*suck*. Bra var det iaf! Sen var jag ute och vandrade på stan i söndags dum som jag är och jag har idag tisdag inte blivit frisk än. Jag är inte van vid att vara sjuk så här länge och börjar bli rejält rastlös nu! Kanske stannar hemma imorgon om jag måste för sen vill jag va frisk!!!!!!

Marie sov här i natt eftersom hon var på sökning till Musikhögskolan. Det var kul att spend some time with her. Fick t o m en flaska vin och några chokladpraliner. Hon är så snäll =)

Näe, dags att gå tillbaka till sängen...tror på att det är det enda som hjälper. Att ligga ner och vila.

Kommentarer
Postat av: nena little

krya pa dig mitt smultron!

2007-03-02 @ 12:23:06
Postat av: Emil

Vi saknar dig på skolan Therese! Kom tillbaka snart!!! =)

Postat av: Anonym

VA! sjuk i elva dagar! fy farao! Jag ska skicka alla friska solstralar jag kan har igenom. kanner du dem? usch, jag tror du ska ga en naringslarakurs som du pratde om. For det att du kanner dig trott jamt och nu blir sjuk beror sakert pa typ for lite energi till sa mycket som du ror dig. kan vara sa kanske? i allfall skickar jag en BAMSEKRASM till min lilla angel!

2007-03-04 @ 22:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback