no 11 - Back to basics

JAHA. Så var man tillbaka i skolan igen. Sportlovsveckan gick snabbt och det hände kanske inte jättemycket egentligen. Trevliga möten med vänner och familj men annars inget revolutionerande precis. Fast ett besök på IKEA ledde till att jag numera kan ha tre gäster samtidigt i min lägenhet som kan sitta vid matbordet. Införskaffade 2 stolar till :)
Måndagens första danslektion gav mina ben en träningsvärk som heter duga! Kan inte ta ett steg utan att det gör ont.
På fredag bär det hem igen för att fira Loppan som fyllde 20 i måndags. Kul! Sen tillbaka till gbg lika snabbt för att se Cabaret med Peter Jöback och teamet tillsammans med mamma och pappa. Kul!
Dagens stora fråga är hur tusan Västtrafik kan få sådana problem med bussar och spårvagnar så fort det kommer en millimeter snö. Ska man behöva bli en halvtimme sen för att yttepytte snö blåser omkring på gatorna? Samma visa varje gång dessutom... Jag förstår inte så om det är nån som vet så, tell me!


Kommentarer
Postat av: nena

Ah cabaret!!!! how lovely!(tror att jag borjar komma tillbaka till musikalgillandet=) Horde om snotornado och annat laskigt hemma. Ta det lugnt!!! Love!/nena

2007-02-25 @ 09:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback