no 10 - sista rycket

Yeah. Nu är det bara två dagar kvar att avverka innan det är dags för sportlov! 1,5 till och med. Har halv studiedag på fredag eftermiddag. Generöst må jag säga. :)
Igår hade vi teateruppspelning. Min teatergrupp redovisade de scener vi jobbat med sen i typ september. Konstig känsla att lämna det bakom sig nu när man jobbat inför det så länge. Men nu är det dags att ta farväl av Chrystal Murchison, 13 år från USA. Behåller dock ett litet minne av henne nånstans i bakhuvudet. Efter lovet ska vi börja med barnteater, nice :)

Veckans bittra underton är att Nenze åkte till Australien i måndags. Kul för henne men tråkigt att vi inte kommer ses förrän i april! Miss my favourite.

Till helgen är det alltså dags att återvända till gästrummet i Simlångsdalen som för närvarande är under konstruktion. Trevligt. Mindre trevligt att sova i bäddsoffa en hel vecka men klarade jag jullovet så klarar jag ju detta också. Vet inte vad jag ska göra för att fylla ut tiden hemma. Inga människor som är hemma typ. Jaja, det ger väl mig tid att skriva uppsatsen om Stanislavskij...i'm soooo looking forward to it :(

Ikväll har jag lagat lax och bulgur med wokgrönsaker i sås. Blev som vanligt en stark känsla i munnen utan någon speciell smak. Jag undrar hur jag kan lyckas med det varje gång? Om någon vet svaret så...tell me.


 

Kommentarer
Postat av: annie

"Blev som vanligt en stark känsla i munnen utan någon speciell smak. Jag undrar hur jag kan lyckas med det varje gång?"

haha jag vet inte alls svaret men det var roligt skrivet hahaha. stark känsla i munnen utan någon speciell smak. underligt. hihi. men lax har ju en speciell smak, var tog den vägen? aja. haha. gulledu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback