no 25 - After after beach

image38

I lördags var det fin sol på himlen men inte en enda vän ville med mig till stranden :( Men jag och Nenze besökte dock sista after beachen i tylösand och det var en glad överasskning! Görbra band, Haak's, som spelade gamla godningar och annat smått och gott. Vi blev så frälsta att vi efter en god laxmiddag med Nenas parentes i Fammarp återvände till dynerna och satt utanför Haak's kvällskonsert på Solgården. Mysigt! Dock mycket mygg så efter en dryg timmes diggning på en filt så drog vi in till Videomix och köpte godis ;)

image39

image40

image41

Efter lördagen har det följt tre soliga dagar till som inneburit långa dagar på stranden, äntligen! Snacka om att ha fyra lediga dagar i rad vid rätt tillfälle!


Kommentarer
Postat av: nenze

Phu jag är helt slut. Bränd på HELA min arma rygg=)Knappt jag ens orkade hem på cykel. Hoppas ni haft en kalaskväll och att gymmet var very pepp=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback